DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Subject Price

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 8 of 8
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
Jun-2023Analysis on the influence of China-Lao-Thailand railway construction on the tourism economy of the two countriesTingting HuangSumana Theerakittikul
21-Jan-2017A Study on Factors Affecting Customer’s Attitude toward Intention to Purchase Green Products in Bangkok, Thailand.Saichao LiSumas Wongsunopparat, Ph.D
2022Attitude, Trust, Subjective Norm, Perceived Behavioral Control, Brand Positioning, and Price Affecting Intention to Purchase Local Organic Products of Consumers in BangkokChalisa KunkromNittana Tarnittanakorn
2023The Effect of Restaurant’s Employees, Price, and Aesthetic Values Impacting on Customers Intention to Revisit the Restaurant in BangkokKan KyunSuthinan Pomsuwan
2019The impact of price, quality, and environmental concern on adopting decision of green package for Thai consumerAnuntachai PhinijkijsophonKasemson Pipatsirisak
2565แผนธุรกิจเต็นท์รถยนต์มือสอง ศรีนครกลการเจนจิรา คงตุกสุชาติ ไตรภพสกุล
2565แผนธุรกิจเต็นท์รถยนต์มือสอง ศรีนครกลการเจนจิรา คงตุกสุชาติ ไตรภพสกุล
2564แผนธุรกิจรถยนต์มือสองธเนศพล เกิดศรีธีระศักดิ์ ณ ระนอง
Showing results 1 to 8 of 8

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback