DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Subject Instagram

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 3 of 3
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2018An Examination of the Communication Strategy Undertaken by Beauty Influencers on InstagramSararin DuangkaePatama Satawedin
2018The influence of source credibility of Thai celebrity's endorsement in Dtac advertisement on Instagram toward customers' brand perception and purchase intention: A case of Aum PatcharapaTanin AungamrungSuwannee Luckanavanich
2563เปรียบเทียบประสิทธิผลการโฆษณาเพื่อวัตุถุประสงค์ในการสร้างยอดขายสินค้าระหว่างแพลตฟอร์ม Facebook และ Instagram กรณีศึกษาผลิตภัณฑ์มาก์สหน้า ตราสินค้า NATT (Natural Asia)มณหทัย หิรัญตีรพลชุติมา เกศดายุรัตน์
Showing results 1 to 3 of 3

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback