DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Subject CSR

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 3 of 3
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
31-Mar-2021The Impact of Global Reporting Initiative Quality on the Firm's Value- Evidence from ThailandMishkat UllahAsst.Prof.Dr.Prawat Benyasrisawat
2017The influence of customers’ participation in cause – related marketing campaign, their information processing, self – perceived corporate reputation, and purchasing decision: a case study of Apple Inc. on (product) red campaign in BangkokChakrit CharnbancheePacharaporn Kesaprakorn
2555การรับรู้และการเข้าร่วมกิจกรรมด้านการแสดงความรับผิดชอบต่อสังคมที่มีผลต่อความพึงพอใจต่อปัจจัยด้านความสัมพันธ์ในสายตาของประชาชนในกรุงเทพมหานคร : กรณีศึกษา บริษัท ธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน)รักศักดิ์ ทองเกิดพัชราภรณ์ เกษะประกร
Showing results 1 to 3 of 3

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback