DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Author ปาจรีย์ หุตินทะ

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 1 of 1
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2562ปัจจัยการสื่อสารทางการตลาดแบบบูรณาการที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถยนต์ ฮอนด้า ซิตี้ ของผู้ใช้รถยนต์ที่เป็นสมาชิกกลุ่มปิด All New City Club ในเฟซบุ๊กประเทศไทยปาจรีย์ หุตินทะปฐมา สตะเวทิน
Showing results 1 to 1 of 1

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback