DSpace
 

DSpace at Bangkok University >

Browsing by Author จีรภา แจ่มศรี

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 1 of 1
Issue DateTitleAuthor(s)Advisor(s)
2566การศึกษาถึงประสิทธิผลการสื่อสารการตลาดดิจิทัลต่อการสร้าง Brand Awareness กลุ่มเป้าหมาย Generation Y ผ่านแพลตฟอร์ม TIKTOK ด้วย Music Marketing โดยใช้เครื่องมือการสื่อสารผ่าน KOL และ Influencer : กรณีศึกษา บริษัท ศุภาลัย จำกัด (มหาชน)จีรภา แจ่มศรีชุติมา เกศดายุรัตน์
Showing results 1 to 1 of 1

 

  DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback