Search DSpace
Advanced Search
Home
Browse
Communities
& Collections
Issue Date
Author
Title
Subject
Type
Sign on to:
Receive email
updates
My DSpace
authorized users
Edit Profile
Help
About DSpace
DSpace at Bangkok University
>
Browsing by Subject Attitude
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 7 to 13 of 13
< previous
Issue Date
Title
Author(s)
Advisor(s)
2021
Portrayal of star image via digital media and its impact on fans’ attitude and behavior : A case of a Chinese star - Kris Wu
Yi Xu
Pitipon Kitirattarkarn
2019
The Impact of User Generated Content on Purchase Intention Among Facebook and Instagram Users: Case Study of Food & Beverage Industry in Yangong, Myanmar
Khin Nwe Nyein
Lokweetpun Suprawan
2023
The impacts of attitude, subjective norm, and perceived behavioral control towards green purchase intention of new energy vehicles in Beijing, China
Sun Yusha
Chutimavadee Thongjeen
2023
The Influence of Perceived Benefit, Attitude, and Trust on Behavioral Intention: A Case Study of Chinese Users Towards Yu’E Bao’s FinTech Products and Services in Beijing, China
Yang ChengDuo
Chutimavadee Thongjeen
2563
ทัศนคติ ตราสินค้าระดับโลก และการรับรู้คุณภาพมีอิทธิพลต่อการตั้งใจซื้อสินค้าเวชสำอางของชาวไทย
ชมพักตร์ ชมทรัพย์จำเริญ
รวิพรรณ สุภาวรรณ์
2563
ปัจจัยที่ส่งผลให้คนจีนตัดสินใจเลือกใช้บริการนวดแผนไทยในประเทศไทย
ถิงถิง หลี่
คมสัน ตันสกุล
2564
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด การรับรู้ข่าวสาร และทัศนคติที่ส่งผลต่อความพึงพอใจของผู้รับชมรายการข่าวออนไลน์ในกรุงเทพมหานคร
สวรรยา ทองประสิทธิ์
ชุติมาวดี ทองจีน
Showing results 7 to 13 of 13
< previous
DSpace Software
Copyright © 2002-2010
Duraspace
-
Feedback